کالیته رنگ به چه معناست؟

به نمونه های کوچک طیف رنگی یک محصول مثل پارچه مبلی یا پارچه پرده کالیته رنگ گفته می شود. کالیته برای آشنایی مشتری با رنگ های مختلف محصول به کار برده می شوند. به این ترتیب مشتری تمام رنگ ها را به طور شفاف از نزدیک می بیند و راحت تر پارچه مورد نظر خود را انتخاب می کند. در حقیقت کالیته رنگ پارچه، یک نمونه کوچک از پارچه ای است که می خواهید آن را بخرید. معمولاً این نمونه ها به صورت یک دفترچه کوچک به هم وصل هستند و نشان دهنده تنوع رنگی پارچه مورد نظر هستند.

کالیته رنگ پرده

 

انواع کالیته رنگ

استفاده از این کالیته های رنگی مزیت های زیادی به همراه دارد. مهمترین مزیت استفاده از کالیته رنگ در فروشگاه های مبلمان و پرده، صرفه جویی در وقت مشتری است. چون مشتری با لمس پارچه از کیفیت آن مطمئن می شود و در نتیجه خیلی سریع پارچه را می خرد. در حقیقت وجود کالیته های متنوع رنگی یکی از مهمترین ملزومات برای فروشندگان پارچه های مبلی و پرده ای محسوب می شود. در ادامه این مقاله کارشناسان ما در الو پارچه شما را با بعضی از کالیته های رنگ پارچه آشنا می کنند.

  • کالیته رنگ پارچه مبلی: این روزها بیشتر فروشگاه هایی که در زمینه فروش مبلمان در حال فعالیت هستند، انواع کالیته های رنگی برای نشان دادن رنگ های مختلف مبلمان را دارند. مشتریان با انتخاب مدل مبلمان مورد نظر، می توانند به راحتی جنس و رنگ پارچه مبلی خود را در میان کالیته رنگ پارچه مبلی انتخاب کنند.
  • کالیته رنگ پارچه پرده ای: رنگ پرده نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا می کند و در صورتی که با رنگ مبلمان و سایر وسایل خانه هماهنگی داشته باشد، موجب زیباتر شدن فضای خانه می شود. کالیته رنگ پارچه پرده ای یکی دیگر از انواع کالیته است و بیشتر مغازه های پرده فروشی این کالیته رنگی را دارند. مشتریان با ورق زدن این کالیته می توانند طرح و رنگ های زیادی را مشاهده کنند. بدین ترتیب به راحتی رنگ و جنس پرده مورد نظر خود را خریداری کنند.
کالیته رنگ پارچه مبلی

کالیته رنگ پارچه مبلی

سئوالات متداول در مورد کالیته رنگ

  1. به غیر از کالیته مبل و پرده چه نوع کالیته هایی در بازار وجود دارد؟

کالیته رنگ فرش، پارکت و لوازم آرایش از انواع کالیته های رنگی در بازار هستند.

  1. آیا با وجود کالیته رنگی می توان جنس پارچه مبلی را تشخیص داد؟

بله. با کالیته های رنگی می توان علاوه بر انتخاب رنگ پارچه، جنس پارچه را هم به درستی تشخیص داد.

جمع بندی

استفاده از کالیته رنگ برای فروش کالاهای مختلف از جمله مبلمان، پرده و فرش در بازار اهمیت زیادی دارد. به کار بردن این کالیته های رنگی برای طراحی بهتر و زیباتر کردن دکوراسیون منازل و محیط کار نقش مهمی دارد. این روزها بیشتر خرید و فروش های پارچه های مبلی و پرده ای از روی آلبوم مخصوص کالیته با توجه به کدهای مخصوص آن انجام می شود.

بعضی از سایت های فروش پارچه های مبلی و پرده ای هم، طیف های رنگی خود را در سایت قرار می دهند تا افرادی که قصد خرید آنلاین دارند، به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالیته رنگ پارچه و خرید انواع پارچه های مبلی و پرده ای با کارشناسان ما در الو پارچه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *