راهنمای خرید پارچه مبلی

مجموعه الو پارچه بستر خرید پارچه مبلی و انواع پارچه رومبلی با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در این مطلب جامع، شما را برای خریدی مطمئن و متناسب نیاز خود راهنمایی خواهیم کرد.

اصول مهم در زمان خرید پارچه مبلی چیست؟

زمانی که خرید پارچه مبلی به درستی انجام گرفته شود، دکوراسیون منزل نیز زیبایی خاصی را به دست خواهد آورد و در نتیجه برای انتخاب صحیح پارچه مبلی باید به عواملی مانند طرح، رنگ جنس و دوام پارچه توجه کنید. به عبارتی تمام این موارد در کنار هم معنا و زیبایی واقعی را پیدا می کنند. در اصل زیبایی پارچه مبلی که مقاومت مناسبی را دربرابر سایش یا فشار ندارد، بی ارزش است. در ادامه تک تک موارد ذکر شده را بررسی خواهیم کرد.

 

کیفیت پارچه مبلی

در زمان خرید پارچه مبلی باید فاکتور کیفیت را به عنوان ملاک اصلی قرار دهید. پارچه های مبلی با کیفیت در برابر ضربه، سایش و تابش نور  از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین پارچه های باکیفیت تا سالیان سال رنگ بافت خود را حفظ می کنند. تشخیص پارچه مبلی خوب و با کیفیت و انتخاب آن میتواند عمر مبلمان شما برای مدت زیادی بیمه کند.

طرح و رنگ پارچه مبلی

رنگ ها اولین چیزی هستند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند؛ بنابراین در انتخاب رنگ پارچه مبلی دقت زیادی را به خرج دهید. همچنین تناسب میان رنگ دکوراسیون منزل را با پارچه مبلی رعایت کنید. برای مثال رنگ دیوارها، چارچوب مبل، پرده ها و سرویس چوبی را برای انتخابی بهتر در نظر بگیرید.

تناسب پارچه با مبل

یکی از نکته های مهم در زمان خرید پارچه مبلی توجه به نوع مبلمان راحتی منزل است. به عبارتی اگر نوع مبلمان شما  راحتی است باید به دنبال پارچه ای باشید که مقاومت زیادی در برابر انواع لک ها دارد. همانطور که می دانید این نوع مبل ها کاربرد بیشتری در مقایسه با مبلمان سلطنتی دارند برای همین بیشتر در معرض لک و آسیب می باشند.

 انواع پارچه مبلی از نظر جنس

برای داشتن تجربه ای موفقیت آمیز در زمان خرید پارچه مبلی باید نسبت به انواع پارچه ها اشراف کامل داشته باشید. دانستن نوع پارچه به شما کمک می کند تا درباره قیمت، نحوه کاربرد، طول عمر و.. تصمیم بهتری را اخذ کنید. در همین راستا توجه شما را به سه نوع پارچه مبلی جلب می کنیم:

  1. پارچه مبلی با الیاف طبیعی: این نوع پارچه های مبلی از بافتی با الیاف طبیعی تشکیل شده اند. پارچه هایی مانند جنس چرم، کتان، پشم، ریون، استات و  … جز الیاف های طبیعی محسوب می شوند. این نوع پارچه ها برای مبلمان کلاسیک و راحتی کاربرد وسیعی دارند زیرا از مقاومت و نرمی بالایی برخوردار هستند.
  2. پارچه مبلی با با الیاف مصنوعی: این پارچه ها طی فرایند شیمیایی تولید می شوند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. پارچه هایی مانند نایلون، پلی استر و اکریلک جز الیاف مصنوعی به شمار می آیند. این نوع محصولات را میتوان برای رویه انواع مبلمان به کار برد.
  3. پارچه مبلی با الیاف ترکیبی: زمانی که ساختار اصلی پارچه مبلی ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل دهد، می گوییم الیاف به کاربرده شده در پارچه از نوع ترکیبی است. پارچه های مبلی ترکیبی را همانند سایرین میتوانید در انواع مبلمان  به کار ببرید.

اسامی پارچه های مبلی رایج

ممکن است در هنگام خرید پارچه مبلی با انواع و اقسام اسامی پارچه روبرو شوید. توجه به این عناوین بسیار مهم است زیرا هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند. برای کمک به شناخت بیشتر شما در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین پارچه های مبلی می پردازیم.

پارچه مبلی مسکو

در زمان خرید پارچه مبلی اگر به دنبال محصولی هستید نرم و لطیف با انعکاس نور بیشتر هستید پیشنهاد ما این است که سراغ پارچه مبلی مسکو بروید. این پارچه ها از بافت مخملی، برق و در عین حال ساده ای برخوردار هستند. پارچه های مسکو به علت ساخته شدن از الیاف طبیعی از طبع گرمی برخوردار هستند برای همین استفاده از آنها برای فصل تابستان مناسب نیست.

پارچه مبلی شانل

انواع پارچه مبلی شانل یا شنل را میتوان در دسته پارچه های لوکس و سلطنتی قرار دارد. آنها بافتی شبیه به پارچه های مخمل دارند منتهی نسبت به آنها از براقیت و ضخامت بیشتری برخوردارند. انواع پارچه مبلی شاتل از دو رویه تشکیل شده اند که در هر دو بخش پرزهای منظم و زیبایی وجود دارند.

پارچه مبلی ساتن

خرید پارچه مبلی ساتن نیز گزینه مناسبی هستند؛ چرا که آنها از نرمی و درخشش خوبی برخوردار می باشند. این نوع پارچه ها در برابر چروک شدن مقاومت خوبی دارند. از دیگر ویژگی های آن میتوان به لغزندگی و ظرافت آن اشاره کرد. در حالت کلی پارچه مبلی ساتن جنس مرغوبی دارد و کاربرد آن در مبلمان سبب درخشش و زیبایی دکوراسیون داخلی می شود.

پارچه مبلی ایاز (اویاز)

این پارچه توسط شرکت تولیدی اُیاز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های نساجی تولید و روانه بازار می شود. در حال حاضر این برند یکی از مطرح ترین کمپانی ها در تولید پارچه مبلمان به شمار می آید. انواع پارچه مبلی ایاز از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پارچه مبلی

یکی از فاکتورهای مهم که باید در خرید پارچه مبلی به آن توجه کرد، قیمت است. قیمت پارچه ها در محدوده متنوعی قرار دارد. در حالت کلی میتوان گفت که قیمت پارچه مبلی به عواملی مانند ابعاد، وزن، کشور مبدا برند، جنس و … بستگی دارد.

در این میان خرید از فروشگاه معتبر میتواند این امکان را برای شما فراهم کند تا خرید پارچه های مبلی را با قیمت مناسب تری انجام دهید. فروشگاه پارچه مبلی الو پارچه با لیست قیمت پارچه مبلی در سال 1402، امکان خرید با کیفیت و مقرون به صرفه را فراهم کرده است.

خرید اینترنتی پارچه مبلی از الو پارچه

خرید پارچه برای روکش مبل بسیار حساس و سخت می باشد. میتوانید به بورس پارچه مبلی تهران یا محل اقامت خود مراجعه کنید و خرید حضوری انجام دهید. اما با فروشگاه الو پارچه میتوانید با کیفیت ترین پارچه ها را از راه دور خریداری کنید و کیفیت آنها مطمئن باشید. فروشگاه الو پارچه یکی از عرضه کنندگان انواع پارچه مبلی در ایران است. شما میتوانید به خرید پارچه مبلی با کیفیت بالا و قیمت به صرفه از این فروشگاه بپردازید. این فروشگاه پارچه رومبلی را در انواع مدل ها و تنوع رنگ بسیار متنوع عرضه می کند. در صورتی که خواهان خرید و اطلاع از قیمت پارچه مبلی با کیفیت، بادوام و زیبا برای مبل خود هستند، سری به محصولات ما بزنید.

کارشناسان فروش در الو پارچه به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

 سوالات متداول خرید پارچه مبلی

در زمان خرید پارچه رومبلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید پارچه مبلی به نکاتی مانند: کیفیت، تنوع طرح، تناسب میان پارچه با مبل و دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید.

قیمت پارچه مبلی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این پارچه ها با توجه به ابعاد، بافت و وزن آنها محاسبه می شود و فروشنده قیمت یک متر پارچه را بر اساس عوامل ذکر شده بیان می کند.

پارچه های مبلی از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شوند؟

در حالت کلی این پارچه از نظر بافت و جنس به 3 دسته الیاف طبیعی، مصنوعی و ترکیبی دسته بندی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *